20 stycznia 2018 Fabiana, Sebastiana

Pasłęcki Koncert Noworoczny

Wydarzenie odbyło się 5 dni temu, 2018-01-14

dodał Ponad 2 tygodnie temu, 2017-12-26
Pasłęcki Koncert Noworoczny

Burmistrz Pasłęka oraz Dyrektor Pasłęckiego Ośrodka Kultury zapraszają Państwa na Pasłęcki Koncert Noworoczny 2018 pn. "Gran Bellezza - Gala Karnawałowa", który odbędzie się 14 stycznia 2018 r. o godz. 19:00 w sali widowiskowo-kinowej Pasłęckiego Ośrodka Kultury.

Podczas imprezy będzie miało miejsce wręczenie nagród "PASŁĘCKIE WYDARZENIE ROKU 2017". Jest to trzecia edycja konkursu, w którym nagradzane są osoby, instytucje oraz firmy mające wyjątkowe osiągnięcia na rzecz rozwoju społeczno–gospodarczego i kulturalnego gminy Pasłęk.

Wstęp wolny!

Serdecznie zapraszamy.

 

Gran Bellezza - Gala Karnawałowa

W programie najpiękniejsze melodie ze świata opery, operetki, musicalu i muzyki rozrywkowej.

 

Bellezza Opera Trio, w składzie:

Agnieszka Adamczak-Hutek (soprano)

Marcin Hutek (baryton)

Wojciech Sokolnicki (tenor)

Paweł Mazur - fortepian

 

Program Koncertu m.in.:


1. W. A. Mozart „La ci darem la mano" – duet Don Giovanniego i Zerliny z opery „Don Giovanni"

2. G. Puccini „O mio babbino caro" – aria Lauretty z opery „Gianni Schicchi"

3. G.. Bizet „Votre toast" - aria Torreadora z opery „Carmen"

4. G. Verdi „Questa o quella" – aria Księcia Mantui z opery „Rigoletto"

5. F. Loewe „Przetańczyć całą noc" - aria z musicalu „My fair lady"

6. M. Leigh „Śnić sen"- aria Don Quichota z musicalu „Człowiek z La Manchy"

7. F. Lehar – „Twoim jest serce me" – aria Su-Czonga z operetki „Kraina uśmiechu"

8. F. Lehar „Pieśń o Wilii" - aria Hanny z operetki „Wesoła Wdówka"

9. G. Bock „Gdybym był bogaty" aria Tewjego z musicalu „Skrzypek na Dachu"

10. E. de Curtis – „Non Ti scordar di me" – pieśń neapolitańska

11. L. Webber "All I ask of you"- duet Christine i Raoula z musicalu „Upiór w operze"

12. L. Bernstein "Tonight"- duet z musicalu "West Side Story"

13. E. Kalmann „Co się dzieje, oszaleję..." – duet z operetki „Księżniczka Czardasza" / sopran tenor baryton

14. G. Verdi „Libbiamo" - duet z opery „La Traviata" / sopran tenor baryton

15. BIS: F. Lehar „Usta milczą, dusza śpiewa" – duet z operetki „Wesoła wdówka" / sopran tenor baryton

16. BIS: F. Sartori „Con te partiro"

 

Bellezza Opera Trio to wyjątkowy, bo rodzinny projekt muzyczny, w którym swe wokalne siły postanowili połączyć młodzi, lecz nieprzeciętnie utalentowani poznańscy śpiewacy operowi: Agnieszka Adamczak-Hutek (sopran), Marcin Hutek (baryton) oraz Wojciech Sokolnicki (tenor).Każdy z ich koncertów staje się prawdziwym muzycznym świętem – na co dzień Agnieszka, Marcin i Wojciech występują bowiem jako uznani soliści w kraju i za granicą. Artyści, w ostatnich latach koncertujący również jako Rodzinne Trio Operowe, zdążyli już jednak zasłynąć wśród melomanów doskonałymi i porywającymi, a często i zaskakującymi interpretacjami najbardziej znanych operowych i operetkowych arii, duetów i tercetów, przebojów muzyki klasycznej i współczesnej oraz musicalowych hitów.


Spektakle z udziałem Bellezza Opera Trio to zawsze wyjątkowe wydarzenia muzyczne z dużą dozą rozrywki i humoru. Trio Operowe Belleza to także dowód, że z rodziną wychodzi się najlepiej nie tylko na zdjęciu, bowiem Marcin jest mężem Agnieszki. Jednym słowem rodzina, jednak w tym przypadku słowo to rozciąga się zdecydowanie szerzej niż w innych przypadkach.


Ona - piękna, niezwykle utalentowana i oklaskiwana w największych salach europejskich sopranistka. Na koncie ma nie tylko liczne występy operowe, ale również role teatralne w towarzystwie między innymi znakomitej Krystyny Jandy (Maria Callas - Masterclass). Oni; Marcin, baryton o włoskiej urodzie, śpiewak z krwi i kości. Idealnie pasujący do Agnieszki. Ma za sobą liczne występy i festiwale. Jest laureatem wielu prestiżowych konkursów wokalnych. Wojciech, ma w sobie wszystkie atuty prawdziwego mężczyzny. Oprócz żurnalowego wyglądu i nieprzeciętnej inteligencji jest jednym z najlepszych polskich tenorów młodego pokolenia.

 

Marcin Hutek (baryton) – urodzony w 1987 roku, był chórzystą i solistą Poznańskiego Chóru Chłopięcego „Polskie Słowiki".


W latach 2009 – 2011 studiował na wydziale wokalnym na Zürcher Hochschule der Künste. W 2013 roku ukończył studia wokalne w klasie śpiewu dr Jarosława Bręka w Akademii Muzycznej w Poznaniu. Swoje Umiejętności wokalne doskonalił na kursach prowadzonych przez m. in. Kaludiego Kaludova, Bruno Pola, Jane Thorner - Mengedoht, Hartmuta Hölla.W 2000 roku zadebiutował altową partią Chłopca w Czarodziejskim Flecie na Opernfestspiele w Bad Hersfeld, a w 2008 roku, jako baryton partią Palego w Baronie Cygańskim na Festiwalu w Altusried. W 2009 wykonywał partię Jezusa w Das Sühnopfer C. Loewego w Konzerthaus Berlin.


Wystąpił dwukrotnie na Zürcher Festival der Künste – rola Landsknecht w operze Simplicius Simplicissimus W. A. Hartmana i Tiridate w operze Radamisto G. F. Haendla. W 2011 został zaproszony do prawykonania utworu Return of Osiris Clintona Haycrafta. W 2012 roku brał udział w międzynarodowym projekcie „Phoenix" w Teatro Helena Sá e Costa w Porto, gdzie kreował partię Ernesto Volmara w operze Alina regina di Golconda G. Donizettiego.


Na początku 2015 roku wziął udział w projekcie operetkowym „Księżniczka Czardasza" Imre Kalmana reaktywującym scenę operetkową we Wrocławiu, w której zadebiutował w roli Feriego von Kerekes.


Marcin Hutek jest laureatem konkursów - pierwszej nagrody i trzech nagród specjalnych na IV Konkursie Wokalnym im. K. Kurpińskiego we Włoszakowicach, trzeciej nagrody i dwóch nagród specjalnych na Konkursie Wokalnym im. Jana, Edwarda i Józefiny Reszków w Częstochowie oraz Kiwanis Wettbewerb 2010 w Zurychu. Współpracował z takimi dyrygentami jak: Siegfried Heinrich, Pierre-Alain Monot, Wilhelm Keitel, Jerzy Salwarowski, Michael Wendeberg, i reżyserami: Thomas Fiedler, Julie Beauvais, Maria Luisa Bigai, Natalia Babińska.

 

Agnieszka Adamczak-Hutek (baryton) – ukończyła z wyróżnieniem studia w klasie śpiewu solowego prof. Katarzyny Rymarczyk w Akademii Muzycznej w Poznaniu.


Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na kursach u Renaty Scotto, Francisco Araizy, Iona Buzei, Evy Blahovej i Heleny Łazarskiej. Po studiach kontynuowała swój rozwój wokalny w Internationale Opernstudio (IOS) in Opernhaus Zürich w Szwajcarii. Jest laureatką międzynarodowych konkursów wokalnych m.in. zdobyła I nagrodę na konkursie wokalnym im. Anneliese Rothenberger w Niemczech, została laureatką w Concorso Internazionale diCanto "La Bohéme" we Włoszech oraz zdobyła II nagrodę na legendarnym już konkursie International Hans Gabor Belvedere Singing Competition 2010 w Wiedniu.


Brała udział w słynnych festiwalach operowych m.in. „Glyndebourne on Tour" w Wielkiej Brytanii, Festiwalu Aix-En-Provence we Francji, a także Al Hussein Theater w Ammanie w Jordanii.


W roku 2012 dokonała nagrania płytowego „Huit Chansons polonaises" F. Poulenca razem z jednym z najbardziej cenionych akompaniatorów na świecie, Grahamem Johnsonem dla brytyjskiej wytwórni Hyperion.


Występowała na wielu polskich i zagranicznych scenach operowych, m. in. Opera de Oviedo (Hiszpania), Auditorio Beluarte w Pampelunie (Hiszpania), Teatro Filarmonico w Veronie (Włochy), Opernhaus Zürich (Szwajcaria), Teatr Wielki w Poznaniu, Teatr Wielki w Łodzi, Opera Bałtycka w Gdańsku, Opera na Zamku w Szczecinie, kreując takie partie jak: Donna Anna z op. „Don Giovanni" W. A. Mozarta, Donna Elvira z op. „Don Giovanni" W. A. Mozarta, Pamina z op. „Die Zauberflote" W. A. Mozarta, Fiordiligi z op. „Cosi fan tutte" W. A. Mozarta, Musetta z op. „La Boheme" G. Pucciniego, Laura z op. „Luisa Miller" G. Verdiego, Hanna z op. „Straszny dwór" St. Moniuszki, Najade z op. „Ariadne auf Naxos" R. Straussa czy Edwige z op. „Robinson Crusoe" J. Offenbacha.


Występując w kraju i za granicą współpracowała z takimi dyrygentami jak :Jakub Hrůša , Michael Jurowski, Eivind Gullberg Jensen, Jochen Rieder, Ingo Metzmacher, Massimo Zanetti, Andrea Battistoni, Tadeusz Kozłowski, Gabriel Chmura, Mieczysław Dondajewski, Marcin Sompoliński, Antoni Gref, Grzegorz Wierus, Maciej Figasi reżyserami: Matthias von Stegmann, Jens-Daniel Herzog, Damiano Michieletto, Ivan Stefanutti, Pippo Delbono i Ryszard Peryt.

 

Wojciech Sokolnicki - Tenor dramatyczny młodego pokolenia.


Studiował na Wydziale Wokalnym Akademii Muzycznej w Poznaniu. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na Wydziale Tkaniny i Ubioru oraz Państwowej Szkoły Muzycznej II st. w Wałbrzychu w klasie saksofonu.


Już na drugim roku studiów zadebiutował główną partią w operze L.Bernsteina „Candide" w Teatro del Giglio we włoskim mieście Lucca. Tę partię wykonał w premierowych spektaklach m.in. w Teatro Alghieri (Ravenna), Teatro Goldoni (Livorno), Teatro Verdi (Pisa) oraz w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Zdobył za nią nagrodę im. Jana Kiepury
za najlepszy Debiut Roku 2010. W 2011 zaproszono go do koncertowego wykonania partii Candide`a w Teatro Politeama Garibaldi w Palermo z towarzyszeniem Orchestra Synfonica Syciliana.W roku 2013 wystąpił w prapremierze polskiej jako Robinson Crusoe w dziele J. Offenbacha „Robinson Crusoe". W tym samym roku został zwycięzcą XV Wielkiego Turnieju Tenorów organizowanego przez Operę na Zamku w Szczecinie. W 2015 roku zadebiutował w repertuarze dramatycznym jako Canio w „Pagliacci"- R.Leoncavallo oraz Turiddu w „Cavaleria rusticana"- P.Mascagniego w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Jego kariera koncertowa rozpoczęła się w 2015 roku gdzie jako solista wykonujący najsłynniejsze tenorowe arie występował niemalże na wszystkie scenach filharmonii w Polsce, ale także na scenach w Chicago (USA), Toronto (Kanada), Baden-Baden (Niemcy). W 2016 r. został zaproszony do jury w Międzynarodowym Konkursie Kameralistyki w Chang Mai (Tajlandia).


W tym samy roku został po raz kolejny zwycięzcą Konkursu Tenorów organizowanego przez Mazowiecki Teatr Muzyczny w Warszawie. Oprócz scen teatrów i filharmonii występował na wielu międzynarodowych festiwalach jako solista oraz reżyser koncertów. Jest artystą niezależnym, oprócz występów solowych działa jako producent Opera Night Group oraz współtwórca grupy Tre Voci - Tenorzy.

 

 


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję regulamin serwisu

Logowanie / Rejestracja

#Nick   Ponad 2 tygodnie temu, 2017-12-26

To ile to kosztowało ile napoleon banknotu wydalil publicznie


#Jak ja nie lubię kretynów#Nick  Ponad 2 tygodnie temu, 2017-12-26

Dla ciebie ciulu nawet złotówki szkoda wydać. I tak z tego nic nie zrozumiesz i tam nie będziesz to po cholerę się pytasz.


#Nick#Jak ja nie lubię kretynów  Ponad 2 tygodnie temu, 2017-12-26

Spójrz w lustro to polubisz kretyna


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję regulamin serwisu

Ferie w bibliotece

Pozostało2 dni

Biblioteka Publiczna w Pasłęku zaprasza wszystkie dzieci w okresie ferii zimowych na...


Biblioteka Publiczna w Pasłęku serdecznie zaprasza na spotkanie z krawcem piszącym...


Wiosna Teatralna

Pozostało59 dni

Od 20 do 29 marca 2018 odbędzie się "VII Pasłęcka Wiosna Teatralna". W programie...