25 września 2018 Aurelii, Wladyslawa, Kleofasa

FORUM

Przeglądasz wpis w dziale Hydepark
#Agata

2017-07-01

Jestem Rolnikiem rok temu sprzedałem do Pasłęka zboze za dużą kwotę do firmy Agro trust Damian Filip z Padł. Do dziś nie dostałam pieniędzy. Zbliżają się żniwa. Chciałabym was ostrzec przed tum oszustem. Oferuje wyższą cenę a potem nic nie płaci. Nie odbiera telefonów. A może są tu rolnicy których też oszukał i chętnie przedstawia razem że mną problem np w tv w Agrobiznes

#Agata

2017-07-02

Logicznie myśląc w Polsce mamy określone najniższą krajową wynagrodzenia to dlaczego ludzie idą tam gdzie płacą więcej?
#bogdan dziaslo

2017-07-02

trzeba myslec logicznie , skoro cena zboza jest taka a nie inna to dlaczego ktos niby ma placic wiecej?
#bogdan dziaslo

2017-07-02

trzeba myslec logicznie , skoro cena zboza jest taka a nie inna to dlaczego ktos niby ma placic wiecej?
#bogdan dziaslo

2017-07-02

#Agata

2017-07-02

dziękuję na pewno pojawi się artykuł w tych gazetach Może są tu rolnicy którzy zostali też oszukani . piszcie i zróbmy wspólny artykół żeby zmusić tego oszusta do oddania pieniędzy
#Agata

2017-07-02

jaka jest w Pasłęku lokalna gazeta żeby zrobić artykuł na ten temat i dotrzec do jak największej liczby czytelników?
#

2017-07-02

Dziennik Elblaski, może być też Gazeta Olsztyńska
#Agata

2017-07-02

jaka jest w Pasłęku lokalna gazeta żeby zrobić artykuł na ten temat i dotrzec do jak największej liczby czytelników?
#grab

2017-07-02

Teraz zaczął się sezon na polowanie na oszustów. Tyle tylko, że - moim zdaniem - za łagodnie. Powinno być ostrzej i bardziej zdecydowanie
#

2017-07-02

tak. sprawa została przekazana do komornika. Widzę nawet że otworzył kolejną filię skupu zbóż w Gdańsku. Mam nadzieje ze komornikowi uda się odzyskac moje pieniądze.
#

2017-07-01

A nie da się go zawlec do sądu? Czy może już ogłosił bankructwo?
#

2017-07-01

głupie bogdany nie mają pojęcia co to praca
#

2017-07-01