16 października 2019 Gawla, Ambrozego

II Festiwal Disco Polo

dodał 2013-01-18
II Festiwal Disco Polo

6 lipca (sobota) 2013 r. w Parku Ekologicznym w Pasłęku odbędzie się II Festiwal Disco Polo. W imprezie organizowanej przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji zobaczymy cztery zespoły: OKEJ, BEST, FACKTOR i 4EVER. Zapraszamy też inne zespoły, które chciałyby  zaprezentować się na pasłęckiej scenie. Oprócz imprezy disco polo odbędzie się w tym roku Festyn Sołectw – Pożegnanie Wakacji (24 sierpnia) i tradycyjna impreza mniejszości ukraińskiej Pasłęcka Uczta Kultur Wschodu (31 sierpnia). mp


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

Logowanie / Rejestracja

#Antoni   2013-01-20

...no cóż kulturalnie to naprawdę, trzeba wynieść się do pobliskich Młynar!


#Sd   2013-01-19

bezkonkurencyjni, bo nie istnieje inna kapela podwórkowa... :) ale chłopaki grają nieźle...


#Wielb   2013-01-19

I BEZKONKURENCYJNI.


#Wielbicielka   2013-01-19

Nie zakończyli, są wspaniali !!!!


#Nivea   2013-01-19

a co z kapela sztama???czyzby zakonczyli pelna sukcesow kariere/


#Dj walker   2013-01-18

ja sie pytam-czy bedzie dj ziutek ...ftera ftera ftera...łapy łapy łapy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#Mieszkaniec   2013-01-18

ale u nas nie widać żadnej odpowiedzi na reakcję ludzi. Po raz 100000x widać - o cośtam discopolo. No kurde... Czy tylko tego chłamu obywatele naszej zacnej mieściny słuchają? Przestańcie iść na ilość, pójdźcie na jakość. Po co zapraszać 100 kapel discopolo, jak można zaprosić 2 dobre zespoły, a wcześniej dać się wykazać pasłęckim grajkom. Wtedy nie dość że byłby jakiś koncert solidny, to i okazja zaprezentowania dla młodych


#Electrowiec   2013-01-18

W OGÓLE CO TO MA BYĆ ? Taka muzyka tylko dla starszego społeczeństwa a dla młodych ? ... Ścierwo te zespoły i tanie


#Nivea   2013-01-18

szczekaj szczekaj kozi synu


#Disco dance   2013-01-18

ty niwea zamknij tam morde. tak bardzo ci to przeszkadza????? pmietaj, pieniadze sa na rozne cele.


#Niwea   2013-01-18

na zebranie sniegu lodu z ulic to kasy nie ma. ale na dwie zenujaco slabe i jedna pro ukrainska imprezy to kasiora zawsze sie znajdzie. latem zapomna jak bylo zima.


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

PUTW zaprasza

Pozostało1 dzień

Uniwersytet Trzeciego Wieku zaprasza sympatyków i wszystkich członków...


Październikowe Grand Prix Zakrzewka II

Pozostało4 dni

Uwaga wędkarze. Październikowe zawody z cyklu Grand Prix Zakrzewka II odbędą się 20...


Klub Miłośników Poezji zaprasza

Pozostało20 dni

Klub Miłośników Poezji działający przy Bibliotece Publicznej w Pasłęku...