Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
DO SPRAW WINDYKACJI I ROZLICZEŃ KOSZTÓW
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku
ul. Westerplatte 10A
Kandydat powinien spełniać następując wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1) Wymagania dotyczące kandydatów ( wynikające z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych):
a) wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- staż pracy - minimum 2 lata,
- obywatelstwo polskie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczy; dopuszcza się niepełnosprawność w stopniu lekkim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia;
b) wymagania dodatkowe:
- umiejętności zawodowe : umiejętność obsługi programów księgowych czynszowo-rozliczeniowych, koszty , FK, płatnik ; obsługa pakietów exel, word; znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów ,ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie gminnym, kodeks cywilny;
- doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji rządowej;
- doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje w zakresie rachunkowości;
- predyspozycje osobowościowe: dobry stan zdrowia, umiejętności organizatorskie i mediacyjne, systematyczność, dokładność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, sumienność, kreatywność w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;
2) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie windykacji w pełnym jej zakresie
- analiza i księgowanie kosztów ,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zajmowanego stanowiska
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
- wyliczanie kaucji mieszkaniowych
- sprawy kadrowe
- zastępstwo w dziale ( m.in. obsługa kasy )
3) Informuje się kandydatów , że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku , w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 0%.
4) Informacja o warunkach pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór:
- praca biurowa
5) Wymagane dokumenty :
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje potwierdzone za zgodność z oryginałem w ZGKiM lub notarialnie ,
d) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim , które zamierzają skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, potwierdzona za zgodność z oryginałem w ZGKiM lub notarialnie,
e) wypełniony kwestionariusz osobowy,
f) kopie świadectw pracy w rozumieniu Kodeksu pracy potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej , a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej - zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem w ZGKiM lub notarialnie,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) posiadane referencje i kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. nr 223, poz. 1458 z poźn. zm.)".
6) Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do 08 października 2012 roku do godz.14.00. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną pocztą do ZGKiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku , ul. Westerplatte 10A w dni powszednie od godz. 7.00 do 15.00 w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko do spraw windykacji i rozliczeń kosztów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku" .
Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ogłoszenia, z wymaganym potwierdzeniem za zgodność z oryginałem, można przesłać pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , 14-400 Pasłęk , ul. Westerplatte 10A, z napisem na kopercie napisem „Nabór na stanowisko do spraw windykacji i rozliczeń kosztów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku".
Nie można złożyć dokumentów w formie elektronicznej.
7) Uwagi końcowe :
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze.
Wytypowani kandydaci zostaną pisemnie powiadomieni o terminie i miejscu konkursu na wyżej wymienione stanowisko, który to konkurs zostanie przeprowadzony wg zasad określonych w zarządzeniu nr 126/11 Burmistrza Pasłęka z dnia 28 listopada 2011 roku w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz innych gminnych jednostkach organizacyjnych.
Ogłoszenie o konkursie zostało umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (http://bip.paslek.pl) w zakładce „Konkursy" oraz na stronie Urzędu Miejskiego www.paslek.pl i tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz w ZGKiM w Pasłęku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (http://bip.paslek.pl) w zakładce „Konkursy" oraz na stronie Urzędu Miejskiego www.paslek.pl i na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim i w ZGKiM w Pasłęku.
DYREKTOR
mgr inż. Piotr Ulikowski
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się Tutaj
Jesteś już zarejestrowany? Zaloguj się Tutaj
Twoja dane zgodnie z regulaminem serwisu zostaną zapisane w systemie
Twoje ip - 3.239.51.78
Host - ec2-3-239-51-78.compute-1.amazonaws.com
Brakuje jeszcze aby kandydat posiadał czarny pas w kwa-kwondo. hahaha. No i oszczędności w amber gold
Więcej jasności na 3 maja.Prosimy!Plisssssssssssss!
Ogłoszenie to formalność. Przyjmą zapewne synalka radnego lub kogoś z "referencjami" lokalnego notabla.
BRAWO m tak i ja mysle, pozdrawiam
I tak przyjma kogos po znajomośći tak jak w wiekszości firm w naszym miescie i po co te wymagania?
Do ciemności egipskie.. Zgdadzam sie z Tobą.. Dodam, ze także wieczorem wszędzie świecą już latarnie tylko na 3 Maja ciemnosci!!
Dlaczego na ul.3 Maja gasną światła rano o godz.5.15 a na mieście czy ul.Sprzymierzonej palą się dłużej do 8.00.Jest /już/ jeszcze ciemno dużo ludzi zwłaszcza kobiet idzie do pracy na 5.30 czy 6.00.Jak się dostanie w głowę to nawet nie wiadomo komu podziękować.Sorki.
nie nie każdy musi chodzić do OPIEKI iPATOLOGIA W 90% dalej tam chodzi bo do roboty się nie chce iść.Baby siedzą w domach bo za 15.00 zł nie pójdzie do roboty i wio do opieki -tak jest prawda
Czy mam szanse na zatrudnienie? Staż pracy 38 lat, do emerytury brak mi 2 lata?
KIEDYŚ BYŁY-GEESY-PEESSY-PIJALNIE PIWA-WSZYSTKO SIĘ OPŁACAŁO-ŻYCIE TĘTNIŁO-KAŻDY MIAŁ PRACĘ-POPŁATNĄ,ŚREDNIĄ-KAŻDY BYŁ ZADOWOLONY-WYKSZTAŁCENIE NIE WAŻNE-KULTURA-INTELIGENCJA-TO SIĘ LICZYŁO-OPIEKA SPOŁECZNA BYŁA DLA LUDZI ZPATOLOGI-DZISIAJ KAŻDY JEST ZMUSZONY PO PSI GROSZ TAM ZAJRZEĆ-NIE MA SKŁADU ANI ŁADU-BRAK POLITYKI FINANSOWEJ,DOBREGO GOSPODARZA W NASZYM MIEŚCIE-CZEKAĆ NA LEPSZE JUTRO-A TE JUTRO BĘDZIE-JUTRO
Mądrze piszesz PASŁĘCZANIN
MAM APLIKACJE;PRAWA;I CO Z TEGO BYŁEM ADWOKATEM-OBECNIE NA EMERYTURZE-I CO Z TEGO GDYBYMBYŁ W WIEKU PRODUKCYJNYM TO NIKŁE SZANSE BO LUDZI BRONIŁEM-NAM STARUCHOM NIE POTRZEBA JUŻ DOROBKU-RENCISTÓW,EMERYTÓW WYPĘDZIĆ NA BUJANE FOTELE W DOMU-MŁODYM,MŁODYM DAĆ PRACE-NIECH WDROŻAJĄ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI-TO NASZA POLSKA MOŻE ZMIENI SIĘ NA LEPSZE-POZDRAWIAM
WSTYD-SIEDZĄ NA STANOWISKACH PO KILKANAŚCIE LAT-NAGLE COŚ TAM-CIEKAWY JESTEM CZY 15.LAT TEMU TAKIE WYMOGI BYŁY,DZISIAJ TYLU MŁODYCH LUDZI JEST PO WYKSZTAŁCENIACH-ZAREJESTROWANYCH W URZĘDACH PRACY-ZREZYGNOWANYCH Z ŻYCIA BO NIKT I NIC NIE PRZEDSTAWI JAKIEJŚ OFERTY DO PRACY-TYLKO WYMOGI JAK NA PREZESA BANKU-ALE I ONI WYBIERAJĄ O ZNAJOMOŚCI I ZA ŚCIANY SĄSIADA.NA INTERWENCJE ZGŁASZAJĄ SIĘ LUDZIE WYKSZTAŁCENI-BIORĄ WSZYSTKO BYLEBY RODZINĘ UTRZYMAĆ-A TU TAKIE WIELKIE-WIDZIMISIE
bardzo trafne ostatnie stwierdzenie
wymagania są takie jakie kwalfikacje ma znajomy widziany na tym stanowisku...
jakie to wymkagania -przestań . Po zawodówce czy średnim nie wezmą -przecież to jasne.
wymagania są nie liche:)
Zapraszamy do dyskusji na temat artykułu:
Ogłoszenie o naborze...