24 września 2018 Gerarda, Ruperta, Tomiry

Wstępny projekt

dodał 2018-02-20
Wstępny projekt

Inwestor, który zamierza wybudować przy ul. Partyzantów obiekt handlowo – usługowy przedstawił wstępny projekt zagospodarowania terenu i koncepcję budynku. Budynek będzie miał powierzchnię zabudowy wynoszącą 405 m2 oraz dwuspadowy dach. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu powstanie 11 miejsc parkingowych. Przypominamy, że uwagi do planu zagospodarowania przestrzennego m.in. dla ulic Cichej i Partyzantów można składać do 28 lutego br.

jp

 


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

Logowanie / Rejestracja

#Pasłęczan   2018-02-23

Te artykuły czy można budować czy nie powinny być wrzucone do kosza i powinno się zakończyć debatowanie w sprawie Cichej . Nierozumiem że kilka krzykaczy robi bunt na całą Polskę . Tej grupie nic nie pasuje najlepiej niech się ogrodzą murem jak dzikusy.


#Aha#Pasłęczan  2018-02-23

Ty się poucz gramatyki, ignorancie.


#Urbanistaamator   2018-02-20

Niech budują. Kto dziś pamięta z nazwiska odpowiedzialnych za BLOKI na starówce. Aaa przepraszam, ponoć w sieci nic nie ginie, nazwiska Inwestora i Burmistrza pozostaną tam po wsze czasy, jako tych co dewastują ład architektoniczny. Nazwisko Pani urbanistki-PROFESJONALISTKI (6lat podstawówki, 3 gim, 3 liceum i pewnie z 5 studiów) też w sieci zostanie. Ta Pani w uzasadnieniu napisała: że celem zmiany jest poprawa warunków do racjonalnego korzystania z zasobów przestrzeni (serio). Czas pisać do MEN o kolejną zmianę podstawy programowej, jedna godzina tygodniowo z elementarnego poczucia estetyki, tak aby następne pokolenia urbanistów nie wciskały "kurników" między domki jednorodzinne, mówiąc że to dla racjonalnego korzystania z przestrzeni. po prostu jaja.


#No i co z tego że pamiętam jak to już się stało#Urbanistaamator  2018-02-23

Ja pamiętam. Był taki architekt powiatowy Serwin i taki konserwator wojewódzki zabytków Czubiel no i Borkowski w komitecie powiatowym a Ciak przewodniczącym powiatowej rady.


# bo tak#Urbanistaamator  2018-02-20

I to jest prawdziwe stwierdzenie - DEWASTACJA ŁADU ARCHITEKTONICZNEGO. Posłuże się cytatem z klasyka : BURMISTRZU - ie idź tą drogą.


#Mecenas KoniecPolski   2018-02-22

Ludzie! Opamiętajcie się! Co wam przeszkadza ten sklep? Nikomu on niczego nie popsuje w tym miejscu, a tym którym przeszkadza niech się czymś ciężkim palną w łeb aby im tam wszystko wróciło na miejsce. Pan Zdzisiek i Adam są specyficzni ale też pracowali na to wszystko co mają i tego nikt im nie zarzuci. Nie ukradli nikomu. Zaopatrują was i waszych mechaników w części. Prowadzą franczyzę polskiego potentata branży Automotive który bardzo ładnie się rozwinął. Zazdrość wam rozumy poodbierała? Ten cyrk z tą telewizją i tymi protestami. To żałosne. Ktoś coś robi w tym mieście które umiera a wy jeszcze ludziom kłody pod nogi rzucacie. Jestem w szoku.


#ReceOpadaja#Mecenas KoniecPolski  2018-02-23

Żałosny to jesteś Ty! Ja też mam pieniądze (od razu uprzedzam - nikomu nie ukradłem) i chcę być Panem Inwestorem i zorganizować wysypisko śmieci pod Twoim domem !!!!!! I co zabronisz mi ?!?!?! Przecież nic złego nikomu nie zrobię ! Technologia jest teraz taka że na pewno nic nie będziesz czuł !!!! A jestem Szanownym Panem Inwestorem więc mogę co chcę i gdzie chcę bo przecież robię to dla miasta i dla mieszkańców !! I co będziesz mnie wspierał ??? Pomożesz mi tę halę postawić ??!! Trzeba czytać tylko ze zrozumieniem !!! Nikt nie kwestionuje że jest to super pomysł i fajna inwestycja w Pasłęku ale NIE W TYM MIEJSCU !! Czy to naprawdę tak ciężko zrozumieć ?!?!


#Blenston#ReceOpadaja  2018-02-23

Cała gmina mówi że Państwo z Cichej są bardzo aroganccy. Żadne argumenty nie docierają ale przypuszczam że tu chodzi o kasę. Oni chcą mieć z tego konkretne korzyści materialne. Nie skaczcie tak bo ktoś w końcu zgłosi was do nadzoru z powodu dachówek jakie macie na dachach. W planie zagospodarowania jest jasno napisane jaki powinien mieć kolor. Nikt nie trzymał się wytycznych. Może niech ktoś sprawdzi nieprzekraczalną linię zabudowy. W innych miastach jest bat na takich krzykaczy. Jeśli nie masz sobie nic do zarzucenia nie kłap. Chamskie wypowiedzi i atak. Po co Wiesiek z wami dyskutuje. Nie podoba się to WON na jakieś zadupie! a sory wy jesteście na zadupiu!


#Blenston#ReceOpadaja  2018-02-23

Też mi porównanie. Jakbym słuchał mojej chorej baby! Jak można być nieoduczonym aby porównać wysypisko do schludnego budynku. Poraża mnie nienawiść ludzi ale pamiętajcie cebulaki że karma wraca i może wrócić tego samego dnia którego kontrola z nadzoru sprawdzi wasze kanciapy i każe rozbierać ten bałagan!


#Mecenas KoniecPolski   2018-02-23

Zamiast się wspierać wzajemnie we własnej społeczności (bo Pasłęk to praktycznie już jest jak wieś w której taka społeczność powinna funkcjonować) to sobie wzajemnie robimy kuku. Jak dzieci w przedszkolu. Panie Zdziśku i Adamie Trzymajcie się. Życzę wam siły i wytrwałości abyście mimo wszystko wybudowali ten obiekt, a tym którzy tak bardzo walczą abyście nie mogli się rozwijać proponuje zmianę dilera albo konsultacje z lekarzem lub farmaceutom bo leki które bierzecie ewidentnie wam nie pomagają i zagrażają waszemu życiu lub zdrowiu.


#Aha   2018-02-21

Wziął łapówkę za zmianę planu zagospodarowania przestrzennego. O kim mowa? O burmistrzu Tarnowa.


#Wc#Aha  2018-02-22

Nie Tarnowa a Tarnobrzegu, były architekt miasta, zginął od tego z czym przed wyborem sam walczył i się sądził. Władza korumpuje, oczywiście nie dotyczy to naszego Burmistrza.


# ha ha haa#Wc  2018-02-22

nasz burmistrz nie jest architektem, dlatego by przecież nie zmieniał planu zagospodarowania, .... a nie, zaraz....


#Spokojny#Aha  2018-02-21

To nie tylko Tarnobrzeg, łapówkarstwo jest obecne w całej Polsce, tylko nie wszędzie jeszcze wykryte.


#Aha#Spokojny  2018-02-21

No to teraz wiemy, że można plan zmienić za łapówkę.


#Hha#Aha  2018-02-21

za 20 000 zł


#Belzebub szósty król#Hha  2018-02-22

To w dużym mieście, stawki w pipidówkach są pewnie mniejsze.


#Aha#Aha  2018-02-21

*Tarnobrzega.


#Fakt   2018-02-21

Gmina nieźle kombinuje, teraz sprzedaje 3 działki przy dębowej jako budowlane jednorodzinne - przetarg 27.02 a do 28.02 wnioski do zmiany planu tej okolicy a potem....sory memory, tak wyszlo.....ale shit


#Nick#Fakt  2018-02-22

ile za taką działeczkę koło hali ?


#FAKT#Nick  2018-02-22

Koło 80-90 tysi. sobie życzą.....


#Pytam   2018-02-22

jakieś pieniądze poszły w tę lub we w tę ?


#Pytanko   2018-02-20

A od kiedy to zjazdy na działkę można projektować na środku skrzyżowania? Ale wiadomo, droga gminna, projektant też pewno nadworny choć wstydził się pod swoim "dziełem" podpisać to i wszystko można.


#Projektant#Pytanko  2018-02-21

Jaki środek skrzyżowania? Człowieku czy Ty umiesz czytać projekt budowlany? Bo mam wrażenie że nie.


#Pytanko#Projektant  2018-02-21

To zaprojektuj tak zjazd na drodze wojewódzkiej. Pogonią cię na cztery wiatry.


#Partyzant#Pytanko  2018-02-22

Akurat w tym miejscu jest już przygotowany wjazd na posesję. Wystarczy się przejść i popatrzeć


#Sympatyk   2018-02-20

Jako mieszkaniec ul.Ogrodowej popieram inwestycje. W Pasłęku jest wielu malkontentów, którym wiecznie się nic nie podoba.


#Helmut#Sympatyk  2018-02-20

My folksdojcze popieramy budowę


#Beskit#Sympatyk  2018-02-20

Właściciel Aster tez zapewne popierał budowę Rossmann.... A teraz mamy ziejący pustką i brudnymi szybami moloch w środku miasta.


#Duff#Beskit  2018-02-21

Co ty pieprzysz. Aster to siec, której na pewno ten gosc nie był włascicielem. Jednynie moglbyc wlascicielem lokalu.. a raczej chyba tez nie był.. Rossmana nie było a tam i tak słabo szło.. wiec nie pisz głupot. Aster wczesniej sie zawinał a był w Polo Markecie.


#Beskit#Duff  2018-02-21

Byl właścicielem sklepu na zasadzie franszyzy. Żadna sieć nie pozwoli sobie, żeby sklep był niedochodowy. Myśl, nie krytykuj. Na to przyjdzie czas gdy już zaczniesz rozumieć


#Pytajnik#Beskit  2018-02-21

A co to jest ta franszyza?


#Blenston#Pytajnik  2018-02-21

Że zamawiasz u francuza a płacisz u żyda!


#MaczugaHerkulesa26#Sympatyk  2018-02-20

Mieszkańcy Rogajn też popierają tą budowę! Nie przeszkadza nam w tej lokalizacji


#Realista#Sympatyk  2018-02-20

Tak w Pasłęku jest wiele ludzi którym podoba się to co sprawia krzywdę innym , i to Ty między innymi


#Posejdon#Sympatyk  2018-02-20

Mieszkaniec ogrodowej rozumiem ze wspolnik..


#Mikes#Sympatyk  2018-02-20

Mieszkańcy Westerplatte też popierają budowę!


#Meli   2018-02-20

Radio tez było w Pasłeku tylko ks.Wiesław miał dosyc tej władzy i tez zawinał interes....i co nie szkoda?


#Jaki taki owaki#Meli  2018-02-20

Ksiądz Wiesław nie zwinął interesu tylko pod,p.......ł całą aparaturę. Dziwne, że nikt w tej sprawie nie zgłosił kradzieży.


#Mily#Jaki taki owaki  2018-02-20

jak nie znasz szczegółów to głupku nie komentuj!


#Pytajnik#Mily  2018-02-21

To może podasz te szczegóły


#Hgf#Meli  2018-02-20

szkoda, jedyne radio gminne w Polsce.


#Sluchaczka#Hgf  2018-02-21

Nie gminne a parafialne. I to jedyne w Polsce. Sprzęty zostały tylko ks. Jan nie wykupił przedłużenia licencji jak przyszedł. Radio grało do końca roku i zawiesiło działalność.


#NICK#Sluchaczka  2018-02-21

TAK, SORRY, PARAFIALNE . CHODZIŁO MI JEDNAK, ŻE NA POZIOMIE GMINY. POZDR.


#Cdn   2018-02-21

Firmowa czeka.


#Heniek   2018-02-20

Pani Marleno, pewnie, że dobrze, że są inwestorzy, którzy chcą wzbogacić nasze miasteczko jak Pani pisze, ale tu chodzi o lokalizację. To jest droga nad jeziorko, droga rowerowa, wózki, małe dzieci, działki pod domki jednorodzinne... Już nie raz tu pisano o tym. Czy ktoś kupując działkę w tej okolicy za niemałe pieniądze chce mieć sklepy za oknem. I proszę nie pisać, że jak się komuś nie podoba niech idzie na wieś. Bo to nie o to chodzi, tylko inwestorzy chcą zmienić na siłę przeznaczenie działki, a na takie inwestycje jest miejsce w innej części miasta.


#Nick Cave#Heniek  2018-02-21

od nędzy do piniędzy, za niemałe piniędzy kupili to teraz trzeba ich po d...ch całować, a tych co pewnie dostali za darmo mieszkania w blokach to można po d...ch kopać, bo są tymi drugiej kategorii. JAKIE TO PŁYTKIE I SMUTNE ZARAZEM :(


#Ludek#Heniek  2018-02-21

Problem w tym że ludzie kupując działki nie sprawdzają planu zagospodarowania przestrzennego i później takie numery jak teraz są. Większość wychodzi z założenia ze jak działka pod domek jednorodzinny leży w cichym i raczej niezabudowanym miejscu to tylko domki tam będą stały. Jakoś nikt się nie pieklił jak Lidla stawiali...


#MO#Heniek  2018-02-20

Tylko aby Ci inwestorzy byli choć na chwilę uczciwi, a nie pazerni (jak to mówił Pawlak) na kasę... Patrz PEPCO i MyCenter!!!


#Stachu   2018-02-21

A Firmowa czeka.


#Piotr   2018-02-20

Z tego co było napisane plan zagospodarowania był przedstawiony pod zabudowę mieszkaniowo-usługową, a nie usługowo -handlową. Projekt przedstawia coś czego nie powinno być.


#MO#Piotr  2018-02-20

A PEPCO I MyCenter to niby jaka przenzaczenie działki było i co stanęło???


#Lubiepaslek   2018-02-20

Popieram tą inwestycję, bo nie należę do osób którym żal ściska 4 litery jak komuś się uda. Powodzenia


#Luz#Lubiepaslek  2018-02-20

Też popieram inwestycje ale takie budynki to widze w dzielnicy przemyslowej tj Westerplatte , Firmowa, Dworcowa itp... i mam luz w d...ie


#Hoj   2018-02-20

Ne ne ne ne A czechi majo to w dopie, dopie kopanej Napoleona, A hoooj.


#Janosicek#Hoj  2018-02-20

jak wszystko


#Jędrek spod Zakopca   2018-02-20

Górale tyz popirajom ta lokalizacja. Ano Hej!


#444#Jędrek spod Zakopca  2018-02-20

I Kaszuby też popierajo to lokalizacje.


#Jo jo#444  2018-02-20

jo jo


#Wiem   2018-02-20

Tym projektem to i mnie pod.....ł choc go na początku popierałem. Sadziłem, ze będzie to coś co przynajmniej nawiązywałoby charakterem do sąsiedniej zabudowy jak i połączone równocześnie z budową domu jednorodzinnego. Wpie.dalaj Zdzisiu z tym szkaradztwem na DPS! Mieszkańcy okolicy powinni ostro zaprotestować! A Burmistrz do spółki z Kaziem co? Ślepi? Bo nie podejrzewam, że opłaceni. O szefie Kazia z litości nie wspomnę. Nawiązujecie do pobliskich baraków Hitlerjugend?


#Obozy były niemieckie#Wiem  2018-02-20

Proszę nic nie pisać o hitlerze i o hitlerjugend, bo to się źle kojarzy. Na przykład początkowo u hitlerków "rozwiazanie kwestii żydowskiej" opierało się na przewożeniu ludzi w samochodach, których rury wydechowe były skierowane do wnętrza kabiny "pasażerów". Pod koniec jazdy wiadomo jaki był efekt.


#Jak ja nie cierpię idiotów#Obozy były niemieckie  2018-02-20

A kto tu pisze o Hitlerze? Jakbyś znał trochę historii Pasłęka matołku to byś wiedział, że w Pasłęku, w niedalekiej odległości od planowanej inwestycji były baraki Hitlerjugend. Ta projektowana szopa taki barak przypomina. I tyle w temacie.


#Olaboga#Jak ja nie cierpię idiotów  2018-02-20

wiem. A ty nie zrozumiałes żartu. Wspominasz o autolandzie podobnym do baraków hitrerjungen ( dzieci Hitlera) , tymczasem "dorosli Hitlera" zabijali przez użycie spalin samochodowych. Makabryczne skojarzenie, nie? Więc pomysl, skojarz, zanim coś palniesz.


#Jak ja nie cierpię idiotów#Olaboga  2018-02-20

To, że masz nieprzyjemne skojarzenia np z doopą to nie znaczy, ze ja o dupie nie mogę pisać.


#Olaboga#Olaboga  2018-02-20

do nicka" @Jak ja nie cierpię idiotów"". Doprecyzuję, bo znowu nie zrozumiesz . Porównanie jest bardzo dosadne i makabryczne z tego powodu że i autoland i mordowanie żydów spalinami ( co wiąze się z Hitlerem i hitlerjugend ) związane jest z samochodami. uff... może teraz zrozumiesz .... wszak nie jestes idiotą, co?


#Nick#Jak ja nie cierpię idiotów  2018-02-20

Możesz pisać i piszesz. Wyłącznie goofno piszesz.


#Jak ja nie cierpię idiotów#Olaboga  2018-02-20

Jak tak reagujesz na odniesienie do baraku to jak powinieneś reagować na hasło "samochód"? Wszak to o nich piszesz, że Niemcy w nich ludzi gazowali. Ja tam na twoim miejscu do auta bym nie wsiadł choć do baraku czasem wchodzę.


#BrawoTy#Wiem  2018-02-20

po prostu nic dodać nic ująć ... może trochę za mocne słowa ale jakże trafne


#Zasłyszane na zamku   2018-02-20

Podobno kamienny ślimak z Partyzantów napisał do burmistrza pismo o przeniesienie


#Jkop   2018-02-20

Boli was ze facet kupil dzialke i gra wam na nosie! Po co te nerwy i tak wybuduje tam sobie co chce, nikt nie bedzie was słuchał szaraczki


# no tak#Jkop  2018-02-20

Dwa wyrażenia świadczą o twoim buractwie, dla ciebie ważni tylko ci, co mają kasę, pozostałymi pogardzasz. No i że tobie imponuje, że ktos może grać na nosie innym robiąc co chce, i zmieniac plany wg swojego widzimisię. Mówiąc twoim stylem - chciałbyś należec do tej kasty kombinatorów, a jesteś zwykłym włazipupem-szaraczkiem. Tfu!


#Spokojny# no tak  2018-02-20

Trafiłeś w sedno, krytykując tego buraka.


#Jkop# no tak  2018-02-20

No raczej bardziej smieszy mnie wasza Bezradność i Wycieczki do urzędu ciołki


#Eldorado   2018-02-20

ale dymy, SHOK normalnie. Ale faktycznie taka hala w takim miejscu to trochę jak świni siodło, pozdro świry


#Spokojny   2018-02-20

Wielcy z Pasłęka. Ha, ha, ha, ... o mało z krzesła nie spadłem. No ale po zastanowieniu, ... jaka mieścina tacy wielcy. Niedługo włodarze takich mieścin jak Pasłęk dostojnie będą nosić miano Prezydenta.


#Zbynio   2018-02-20

No niestety w Pasłęku tak jest kto ma kasę .... zrobi co chce. Tylko po jakiego grzyba robić plany zagospodarowania. Śmieszne linie zabudowy, rodzaje dachów, kolor dachówki, zabudowa jednorodzinna itd. jak później jeden z drugim .... Wielcy z Pasłęka dogadają się i zrobią po swojemu. Znaczy dla jednego prawo i plany obowiązują, a dla innych nie. Bo już można to obejść albo się dogadać. Czyli sprawiedliwość inaczej. Niech buduje w tym miejscu, ale dom jednorodzinny, tu na pewno wszyscy będą zgodni.


#Ja   2018-02-20

Co tam będzie?


#Dedektyf #Ja  2018-02-20

Docelowo sklep Dino, narazie takie ściemy, żeby plan zagospodarowania zmienić


#Aha#Dedektyf   2018-02-20

ojoj.... nawet optycznie budynek podobny do sklepów Dino. Właściwie dobrze by było w Pasłęku taki sklep mieć, bo ma POLSKI kapitał. Ale nie w tym miejscu. Upieram się, że gdzieś na ogrodowej dałoby się taki sklep wcisnąć.


#Pasłęczanin 2   2018-02-20

Szczerze życzę Panu powodzenia w budowie. Pozdrawiam.


#Adam #Pasłęczanin 2  2018-02-20

Ja też, tylko w innej lokalizacji


#Jungsaf#Adam   2018-02-20

To tak, jak ja, budować ale w innej lokalizacji. Powodzenia!


#Propozycja   2018-02-20

a ja proponuję wybudowanie tego obiektu (bo to przecież nie hala!) między ul. 11 Listopada a Spółdzielczą. Jest tam jeszcze niezagospodarowany kawałek zieleni przy Panu Burmistrzu. Więcej mieszkańców (czyt. klientów) dookoła niż tylko kilku "zazdrośników, malkontentów" czy jak tam chcecie sobie ich nazywać. I Pan Burmistrz będzie miał blisko do kolegi na kawkę wyskoczyć. Spokojnie się tam taki "mały budyneczek" zmieści a i miejsc parkingowych dodatkowych nie trzeba będzie tworzyć no i "mieszkaniec Ogrodowej" będzie miał blisko! Same plusy ... no i pewnie tam nikt nie będzie protestował !


#Tirowiec#Propozycja  2018-02-20

Postawić obok garaży, klienci będą na miejscu


#Jedenastolistopadodzianin#Propozycja  2018-02-20

Ja protestuję. Po obu stronach ul. 11Listopada stoją auta, trudno się minąć a w porze dowozu i odbioru dzieci do i z przedszkola i szkoły to same zatory. I miałyby jeszcze dojść auta klientów sklepu? Opamiętaj się człowieku.


#Jhgf   2018-02-20

off topik, ale piszę, bo pod info o Liceum zablokowane sa komenty. Prosze napisać, co z tymi zajęciami z chemii w LO, kto je prowadził ? Jacy studenci z Warszawy? Filip i Kinga maja przecież nazwiska. Dziękuje się osobom z imienia i nazwiska. Brak jest też fotografii prowadzących. Bardzo słaba informacja przyszła z liceum. Wstyd.


#777#Jhgf  2018-02-20

Ktoś dał minusa, ciekawe za co. Może będzie miał(a) odwagę odpowiedzieć.


#Posejdon   2018-02-20

Taka hala? Bylem obojetny ale teraz jestem przeciw. Zaraz pojawia sie nastepne. Dlaczego w normalnym kraju sa strefy przemyslowe, handlowe, mieszkalne, rekreacyjne a u nas jak.w chlewie. Wszystko na kupie. Klientow napewno bedzie sporo, wzmozony ruch i zamiast spacerowac w spokoju bedzie slalom miedzy autami. Jestem przeciwny tej firmie w tej lokalizacji. Ulica firmowa czeka na inwestorow


#Fakt#Posejdon  2018-02-20

Masz rację Wydali prawie 2 miliony na tą ulicę i co jak nie było żadnej nowej inwestycji tak nie ma , czekają że HEOPS pokaże jak się ściąga nowych kupców na działki i jak można wykorzystać ul Firmowa


#Mieszkanka   2018-02-20

Pewna grupa mąci kiedy się podejmuje decyzje dla ogółu mieszkańców . Tej grupie nic nie pasuje . Pozostaje im bezludna wyspa.


#Posejdon#Mieszkanka  2018-02-20

Dla ogolu mieszkancow? Chyba nie


# bo tak#Mieszkanka  2018-02-20

Może ta hala być na ogrodowej? Tam tyle miejsca i więcej klientów. Najlepiej pod oknami burmistrza.


#Klient#Mieszkanka  2018-02-20

Ja tam wolę żeby sklep był na Chrobrego, lepszy dojazd, jest gdzie się zatrzymać, No chyba że ten ciąg baraków idzie pod rozbiórkę


#Jhgf   2018-02-20

Zwracam uwagę, że to miałbybyć obiekt handlowo- USŁUGOWY. Więc po kilku latach własciciel może dojśc do wniosku, że zmieni profil działalności na USŁUGI ( nawet uciążliwe), a wtedy to już będzie katastrofa. Ale będzie za późno na protesty. Z całym więc szacunkiem do inwestora, który słusznie chce się rozwijac, twierdzę jak większośc tu piszących że lokalizacja jest nie do przyjęcia. Nie róbcie chlewu z Pasłeka, niechże każda dziedzina ma swoje miejsce.


#Jhgf#Jhgf  2018-02-20

Nie tylko mieszkańcy Cichej protestują, ja też protestuję, bo to ładne miejsce do spacerów nad jeziorko. Po co psuć ten klimat?


#Przetargowicz   2018-02-20

Niech mi ktoś wytłumaczy, po co ktoś kupuje działkę, która jest nieodpowiednia do jego planów, czy ktoś kupuje np Fiata 500, żeby wozić żwir na budowę?


#No tak#Przetargowicz  2018-02-20

Własnie!


#Fakt#Przetargowicz  2018-02-20

100%racji Popieram


#Marlena Rudzińaka   2018-02-20

Anonimowo to każdy mądry. Czemu nie podpiszecie się imieniem i nazwiskiem. Chcecie aby wasze zdanie się liczyło a piszecie jako NN. Moim zdaniem dobrze, że są inwestorzy, którzy chcą wzbogacić nasze miasteczko. Zawsze jest ktoś na Nie. Wiatraki nie, sklep nie, to co w takim razie? Racja cofnijmy się w rozwoju. Zamknijmy połowę sklepów, wyburzmy budynki i posiejmy zieloną trawkę


#Mieszkaniec Pasleka   2018-02-20

Ten budynek jak swini siodlo by zalozyli ludzie nie w tym miejscu niech Paslek chociaz w jednym miejscu bedzie poukladany a ludzie spacerkiem nad jeziorko maja chwile spokoju.


#Masakra   2018-02-20

Proponuję, aby Pan Burmistrz dopuścił budowę tego obiektu na parkingu koło zamku, wtedy inwestor będzie miał sklep i magazyn w jednym miejscu.


#FAKT   2018-02-20

redaktor ma problem z dodawaniem lub czytaniem,ewentualnie to ciąg dalszy dezinformacji .. ..miejsc parkingowych jest 17 zgodnie z projektem


#Aesrtusa5udfb   2018-02-20

nowy autoland??!! kpina!! drogo i w pasleku obsluga badziewna. pierwszenstwo ma kolesiostwo a zwykly czlowiek czeka 5 min az ktos obsluzy ;(


#Koleś#Aesrtusa5udfb  2018-02-20

Najlepsi :)


#Boss   2018-02-20

Obok stoi szkaradny obiekt należący do szpitala i to wam nie przeszkadza. Masakra, kilku malkontentów ma przeszkadzać w rozwoju miasta. No tak, zapomniałem, że to przecież zapyziały Pasłęk.


#Bonus#Boss  2018-02-20

Trafo szpitala jest nieuzytkiem przeznaczonym do rozbiórki i propozycja nowego planu nie dopuszcza tam tego typu budynku


#Realista   2018-02-20

To kpina z ludzi i zwykle kolesiostwo budować halę w takim miejscu , tylko czekać jak kolejny cwaniak kupi kolejna działkę i będzie tam budował hale itp


#Blenston   2018-02-20

No i ładny! Taki amerykański!


#Polak   2018-02-20

Bardzo ładny i będzie jakoś miało ład.


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

Burmistrz Pasłęka oraz Dyrektor Pasłęckiego Ośrodka Kultury zapraszają na otwarcie...


We wtorek 25 września o godz. 12.00, podczas ślubowania przedszkolaków, oficjalnie...


Spektakl dla dzieci

Pozostało3 dni

Towarzystwo Przyjaciół Biblioteki w Pasłęku zaprasza wszystkie dzieci i...