27 listopada 2021 Waleriana, Wirgiliusza, Maksyma
Reklama Heops

FAQ Presta Shop, czyli coś co musisz mieć w swoim sklepie internetowym!

dodał Ponad tydzień temu, 2021-11-15
FAQ Presta Shop, czyli coś co musisz mieć w swoim sklepie internetowym!

Obecnie posiadanie własnego sklepu internetowego to dla wielu branż konieczność. Pokazanie się na rynku e-commerce daje nowe możliwości i tak naprawdę mocno rozwija i poszerza już posiadany zasięg naszej działalności handlowej. W końcu takie działania pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów z całego kraju, a nawet spoza jego granic. To zupełnie zmienia postrzeganie naszej działalności handlowej i powoduje, że firma wchodzi na wyższy poziom działania, niejako włącza kolejny bieg.

Jednak sam sklep to jedno, natomiast równie istotna sprawą jest odpowiedni audyt i optymalizacja sklepu. Pamiętaj, że każdy sklep internetowy może posiadać dodatkowe funkcje dla twojego sektora działalności. Sprawdźmy więc co może Ci dać dołączenie do twojego sklepu WWW "najczęściej zadawanych pytań", czyli FAQ Presta Shop!

 

FAQ jako audyt i optymalizacja sklepu internetowego!

 

Kluczowe funkcje dla twojego sklepu nie musza być wcale bardzo skomplikowane. Chodzi raczej o to by były one użytkowe, praktyczne i nastawiona na pomoc dla osób odwiedzających Twój sklep oraz robiących przy jego pomocy zakupy. Dla twojego sektora biznesowego kluczowe jest właśnie takie podejście do tematu e-sprzedaży.

Co jednak daje dodanie FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania? Okazuje się, że bardzo dużo! Nie zawsze osoby mogą lub chcą się kontaktować w sprawie rozwiązania jakiegoś problemu czy wyjaśnienia pewnych niejasności. Znalezienie szybkiej odpowiedzi na swój problem za pomocą FAQ to świetne i szybkie wyjście z takiej sytuacji. Mocno także wpływa na wizerunek całej firmy i sklepu w oczach potencjalnych klientów. Wynika to z faktu, że system "pytania i odpowiedzi" to najłatwiejszy sposób na rozwiązanie problemu kupujących!

Jest to także świetne rozwiązanie dla Ciebie jako właściciela sklepu. Jeśli kilka razy w tygodniu dostajesz zapytania o koszty dostawy, możliwości zwrotu i tym podobne, stworzenie i dołączenie dobrego FAQ zdecydowanie usprawni działanie sklepu i zaoszczędzi Twój cenny czas.

 

Co jeszcze daje stworzenie dobrego FAQ?

 

Okazuje się, że dobre FAQ, właśnie takie jakie oferowane jest w Presta Shop, to także możliwość wykorzystywania TAG-ów oraz dodatkowe wsparcie dla SEO. Innymi słowy w jednym narzędziu optymalizującym nasz sklep, mamy wiele dodatkowych opcji pozwalających na jeszcze wydajniejsze zarządzenie sklepem, ale i całym przedsiębiorstwem. FAQ Presta Shop to świetny dodatek do każdego sklepu internetowego, który po prostu trzeba mieć!


Dodaj Komentarz

Walidacja: słowo na dziś :brama

Komentarze

POMOC DROGOWA/ USŁUGI TRANSPORTOWE do 27 TON
kocham Jarka