20 sierpnia 2019 Bernarda, Samuela, Sobieslawa

Historii Solidarności nie zawłaszczą

dodał Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05
Historii Solidarności nie zawłaszczą

Mija 30 lat od historycznych wyborów z 4 czerwca 1989 roku. Ekipa naczelnika Kaczyńskiego próbuje zmieniać historię i pomniejszać znaczenie tamtych wydarzeń. Główni aktorzy tamtego czerwca są odbrązawiani, szkalowani i pomawiani przez dyspozycyjnych historyków z IPN. Dla większości podzielonego narodu bohaterami tamtych dni będą dalej Wałęsa, Mazowiecki, Kuroń, Geremek, Modzelewski, Michnik, Lis, Frasyniuk, Bujak i wielu innych wybitnych członków oraz doradców ruchu Solidarność. Jak na zawołanie tuż przed rocznicowymi obchodami pojawiają się informacje o współpracy z bezpieką światłego człowieka kościoła ks. Tischnera. Ciekawe kiedy dowiemy się czegoś więcej o historii rodziny Kaczyńskich, jego ojca, ciotek i współpracowników prezesa umoczonych w poprzedni system. Jak długo jeszcze teczki z archiwów IPN będą decydującymi argumentami w politycznej walce?

jp


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

Logowanie / Rejestracja

#Judasze   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Żeby nie PIS to ludzie większą biedę by mieli redaktorek lubi podjudzać jeden na drugiego to właśnie metody Platwormistów ta tak.Tak jak Wałęsa do wojny domowej namawia tu podobnie .


#Zygmuś#Judasze  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Podstawowa wiedza czy podstawowa szkoła się kłania.


#Piotr W#Judasze  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

PiS robiąc niby lepiej dla Społeczeństwa pokazał, że więcej niż 500zł ponad wcześniej otrzymane wynagrodzenie Polak nie może liczyć. Ci co mają małe dochody to te dodatki stanowią duży procent tego co otrzymywali więc naturalnie że się cieszą i popierają tych co dają. Tyle, że dalej jest brak perspektywy aby zarobki zrównać z tymi co po zachodniej granicy. PiS sam prowokuje, w TVP przedstawia propagandę sukcesu. Dokładnie tak samo pokazywano to PRL-u. Teraz obrzucając się nawzajem i wykrzykując kto jest ten gorszy można powiedzieć że Ci co są po przeciwnych stronach z jednej Solidarności wyszli, a teraz to tylko pusta nazwa. Wspomnienie tego co było.


#Ab#Piotr W  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Solidarność to piękna historia. Było ale nie jest. Co do płacy to się z Tobą nie zgadzam. Podnoszenie płacy minimalnej i stawki godzinowej uważam za dobry krok w kierunku dorównywania płacom w zachodniej części Europy. Rynek pracy jest ogromny a zasoby ludzkie coraz mniejsze. I to jest szansa dla pracowników zwłaszcza dobrze wykształconych. Powolutku inwestycje mają coraz większy udział w PKB a nie tylko konsumpcja.


#Piotr W#Ab  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Podnoszenie stawki minimalnej obciąża bezpośrednio tych co prowadzą działalność gospodarczą, tzw. samozatrudnienie. Podniesienie tego minimum nie ma wpływu na podniesienie zarobków właśnie tej grupy a jedynie obniżenie dochodów. Warto zwrócić uwagę, że jak się rozdaje po 500zł. to większość to od razu zostawi w sklepach i zaraz do skarbu Państwa wraca około 100zł. w podatku VAT. Płace tak rosną że cały czas to około 25 do 30% tego co za granicą. Gdyby się żyło z 200 lat to można by poczekać do tego lepszego jutra. Socjalizmu było 44 lata, kapitalizmu u Nas 30 lat. Ile jeszcze kitu łykniemy od rządzących że trzeba zacisnąć pasa. Sami trochę namieszają i w jednej kadencji dwie, trzy zmiany stołków czyli żadnej odpowiedzialności za to o czym decydują. Same eksperymenty na żywym organizmie.


#Piotr W#Ab  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Zarobki w zakresie 2 do 3 tysięcy to miałem około 20 lat temu i to nie na kierowniczym stanowisku. Wtedy można było dużo więcej kupić za te pieniądze. Proszę podać jaki pracodawca dzisiaj zapłaci tu lokalnie na rękę taką kwotę. Oczywiście nie za trzysta godzin pracy w miesiącu i umowa na pełny etat :-)


#Ja#Piotr W  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Nie bądz smieszny. 3-4 tys to teraz standard


#Ab#Piotr W  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Piotr, w/g Ciebie socjal jest be, płace nie podnosić bo to uderza w samozatrudniającego się, itd. To taka krytyka dla krytyki?


#Piotr W#Ab  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Warto czytać ze zrozumieniem, podnoszenie płacy minimalnej jest ok ale dlaczego łączy się to z tymi co są na samozatrudnieniu. Składki ZUS płaci się od minimalnego wynagrodzenia. I podnosząc minimalne wynagrodzenie podnosi się składkę. Jakoś nikt z rządzących nie chce wyłączyć z tych mechanizmów prowadzących działalność. Wychodzi na to że osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna sobie zrobić podwyżkę wynagrodzenia bo jest ustawa. Podnoszenie jednym a zabieranie drugim tak wygląda obecnie podnoszenie minimalnego wynagrodzenia. Socjal nie rozwiązuje problemu. W TVP Info o tym nie mówią. Warto sprawdzić ilu jest zarejestrowanych prowadzących jednoosobowo firmy. Podniesieni minimalnego o 100zł to wyjdzie coś ponad 30zł składki na miesiąc więcej. Mnożąc to przez tych których się okrada


#Piotr W#Ja  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

To może dla przykładu wymienisz jakieś lokalne firmy co tak płacą. Sądzę, że znajdą się zainteresowani. Może skorzystali by z tego standardu o którym chyba i Pracodawcy nie wiedzą.


#Ab#Piotr W  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Wzmianka o TVP INFO i wszystko wiadomo. A niby dlaczego samozatrudnienie ma być wyłączone ? Ta forma zatrudnienia przynosi korzyści pracodawcy i pracownikowi więc jeszcze jakieś przywileje? Fajnie zarabiać np. 5tys. a płacić od 3.5 , prawda? A podatki były, są i będą.Co do socjalu to napiszę tak , jesteśmy pod tym względem w ogonie Europy . Inne kraje które nas wyprzedzają nie mają problemu z dużym socjalem.


#Piotr W#Ab  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

I Kolejny, który nie potrafi zrozumieć o czym napisałem.Jednoosobowa działalność gospodarcza nie ma korzyści z podnoszenia minimalnego wynagrodzenia.Z tego tytułu ponosi tylko dodatkowe koszty.Dlatego nie ma drobnych usług jakie były.I nie piszę tu o podatkach tylko o składce na ZUS.Gdyby wprowadzono proporcjonalność w podatkach i składkach ZUS tak jak to zdaje się obiecywał obecny rząd to było by sprawiedliwie. Od zarobku odpowiedni procent do skarbu państwa i było by ok. Zrobiono ściemę dla słabo myślących.To kolejny system odbiegający od jasnego i przejrzystego systemu podatkowego.Proporcjonalnie? Tak, tyle że nie jest to od zera.I nie dla wszystkich.Haracz trzeba zapłacić nawet jak się nie zarobiło.Na zachodzie socjal jest ale jest też i konkretne wynagrodzenie a nie tylko socjal.


#Ab#Piotr W  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-08

A Ty swoje. Gdzie napisałem że jednoosobowa działalność ma korzyści z podniesienia minimalnej płacy? Moje stanowisko w tej sprawie pokrywa się z dzisiejszym artykułem na WP o rekomendacjach Brukseli. Poczytaj.


#Aha   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Mazowiecki, Geremek nienawidzili Polaków. Kuroń to był komunista z krwi i kości. Wałęsa to donosiciel Bolek, prowadzony przez SB. Troche się czasem urwał ze smyczy, bo to cwaniak jest. Michnik i Frasyniuk słuzyli do końca tym od stanu wojennego -Jaruzelskiemu i Kiszczakowi.


#Rewers#Aha  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

A co napiszesz o Piotrowiczu, mężu pani prezes TK, Macierewiczu, Krasulskim i jego udziale w pogromie stoczniowców ?


#Zygmuś#Aha  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Q - wa,Trollu, przytaczasz ubeckie fałszywki z 90. roku


#Polak   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Widać wyraźnie z niektórych wpisów, że kłamliwa propaganda zakorzeniła się w ich umysłach głęboko. Solidarność nie opierała się na Wałęsie, lecz na milionach wnerwionych Polaków. Gdyby nie było Wałęsy, byłby ktoś inny, może lepszy, może gorszy ale walka trwałaby do skutku, bo komuna już się kończyła z powodów gospodarczych. Jeśli chodzi o PiS, to ma wiele wad ale i jedną zaletę - przerwał niszczenie Polski przez PO i stara się, raz lepiej, raz gorzej ale stara się wyrównać straszną niesprawiedliwość, wyrządzoną Polakom przez komuchów, postkomuchów i PO. Kto tego nie widzi, jest zaślepiony przez propagandę antypisowską podsycaną przez krajowych i zagranicznych wrogów Polski. Wrogów, udających przyjaciół. Ja nie jestem z PiSu ale widzę i słyszę i to dobre i to złe.


#Zygmuś#Polak  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Uwaga zagadka: kto jest zaślepiony, ten co poznaje informacje z różnych źródeł czy np. z TVP Kurskiego, Trwam, Republiki, gazety Sakiewicza ?


#Ciekawy#Zygmuś  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Jakiś Zygmuś nam się tu dziś ujawnił - stary troll pod nową ksywą czy świeży narybek?


#Nick   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Kiedyś to była ANNA SOLIDARNOŚĆ. Teraz PO wciska nam pijaną tramwajarkę Krzywonos, żonę UBeka. Takich macie bohaterów Redaktorze Przedpełski.


#Zygmuś#Nick  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

A Twoja żona gdzie pracowała 30 lat temu?


#Marek Chrapan   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

To są "bohaterowie" tzw. "opozycji" przejmujący Polskę - rozmowa prywatna dziennikarki Hanny Krall z Bronisławem Geremkiem . m.inn. jak "lubi" Polaków


#Zygmuś#Marek Chrapan  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

OO, pan Chrapan jest też specem od podsłuchów.


#Wielki klam   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Zgadzam się w pełni jeszcze wiele można dodać do tych zdrajców narodu.ludzi E już nie są tacy ciemni .Właśnie sa ludzie jeszcze co dobrze pamiętają na szczęście.Posadki do tej pory komuna ma Wałęsa zadbał o nich a teraz mieszać próbuje bo się boi żeby nie odtajnic prawdziwych konkurentów Z.B


#Zygmuś#Wielki klam  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Ach, ciągle ten ZB - Związek Buraczany.


#NIC TO   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Uprzejmie donoszę że to czy tamto . Tacy byli i w Pasłęku co donosili na własnych kolegów a teraz no ja tak byłem i walczyłem w solidarności byłem działaczem w podziemiu . Kpina z tych wymienionych w artykule redaktorka połowa z nich to byli współpracownicy Z.B I nie czarujmy się. A wilu z nich są w P.O.


#Zygmuś#NIC TO  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Tak, nie czarujmy się. Wielu ich w PO oraz w PIS !


#Oczu nie zamydlisz   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Redaktorek znowu sieje zamęt kto znał całą prawdę o Historii to juz nie żyje. No tak z tych wibitnych Solidarnościowców co nie którzy to po prostu współpracowali ZB i właśnie pomału pomału ludzie poznają całą historie kto . Nagrania są tak że nie ma co tu chronić agentów Z.B . Michnik miał brata który skazywał na więzienia no właśnie kto im całą informację przekazywał o prawdziwych Polakach z Solidarności kto. Kto dalej pomagał komunistom działać i dawał wszystkie przywileje na pewno nie PIS . Kto chciał komuny się pozbyć nie miał czego szukać w rządzie.Tak jak tego chciał Jan Olszewski i jego rząd . A kto się jego pozbył


#Zygmuś#Oczu nie zamydlisz  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Uprzejmie donoszę: w czasach PRL było UB, a po 56r. - SB. ZB to Związek Buraczany?


#Swoje wiem#Oczu nie zamydlisz  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Kolejny debil wypisuje swoje mundrości. Michnik urodził się długo po Szechterze i miał innego ojca. Poza tym Szechter nikogo nie skazywał.


#Nick   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Wałęsa, Mazowiecki, Kuroń, Geremek, Modzelewski, Michnik, Lis, Frasyniuk, Bujak i wielu innych wybitnych członków oraz doradców ruchu Solidarność. Przecieram oczy ze zdumienia.A co powiesz o nocnej zmianie? Ci sami "aktorzy" bojąc się lustracji odwołali rząd olszewskiego. Ja p******e! Kto tu zakłamuje historię. Ti jak tłumaczenie że hitler był ok bo malował ładne obrazy a że wymordował kilka milionów ludzi to pomijamy. Tak wygląda logika tego artykułu. Bolek zawsze będzie bolkiem!


#Zygmuś#Nick  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Tak,tak, ONI tak się bali, że chcieli sami wcześniej być internowani albo więzieni.


#Zygmuś#Nick  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Tak, tak, >ONI


#POwcokomuna   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Prawdę trzeba gadać nie łgać jak Wałęsa. Dla tego jestem byłem za dobrym programem . A że program jest lepszy PiSU to wolę PiS niż PEOFcokomunę.


#Wyborca#POwcokomuna  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Źli ludzie muszą łgać, jeśli znów chcą nas okradać. To naszym zadaniem jest, by ich przegnać raz na zawsze! Dobrzy ludzie - przeganiamy złodziei jesienią!!!!!!!!! Idziemy WSZYSCY na wybory jesienią i skończymy z PO raz na zawsze!!!!!!!!


#Pasłęczanin#Wyborca  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Wyrwać chwasta do najmniejszego korzonka, bo szykują nam Polską dzielnicową, rozdrobnioną i słabą. Już raz to nam zafundował Bolesław Krzywousty i wiemy czym to grozi. Tyle tylko, ze wtedy ludzie nie mieli nic do gadania, o wszystkim decydował władca. Teraz jest inaczej


#Nick#Pasłęczanin  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

To prawda. Zaraz Niemcy anektują Śląsk i Gdańsk. Zawsze federalizacja wychodziła nam bokiem a ci co do tego dążyli okazali się zdrajcami narodowymi. Przypuszczam że to byłby ostatni rozbiór Polski.


#Zygmuś#Nick  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Tak, tak, takimi zdrajcami byli Jagiellonowie, Piłsudski itp.


#Polak#Wyborca  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Że Polskę chcą podzielić i unicestwić wrogowie, to rozumiem. Wróg to wróg. Ale żeby wśród Polaków znaleźli się ludzie, którzy do tego dążą i pomagają wrogom, to w głowie się nie mieści. Toż to ZDRADA !!! A zdrajców ZAWSZE stawia się pod mur, lub wtrąca lochu. Nie tak jak dziś, postępowali nasi przodkowie ze zdrajcami, oj nie tak. Potrafili i szablami rozsiekac zdrajce, lub skazac na banicje, czyli wygnanie.


#Porażka   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-06

Jakoś za Platwormy Obywatelskiej nic nikomu nie dawali i nie mieli w kasie mało tego zabrali ludzi pieniadze z OFE . I dalej nie było tych pieniędzy potem Tusk mówił to przecież nie były ludzi pieniądze . Jak posłuchać Peofców to tak naprawdę zaprzecza jedno drugiemu . Tak naprawdę nikomu PO nie dało nawet zabrało i sami nie wiedzą co mają gadać raz tak raz inaczej porażka że tacy rządzili w naszym kraju.


#MAJKI   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Przypomnijmy Wałęsa (TW "Bolek" - dla kolegów z bezpieki) był prekursorem 500+ pobierał je zanim to było modne! hahahah. A i żebym nie zapomniał Michnik pozdrów brata ;) A sądzę że taki nieuk, osoba bez kultury osobistej i wg oznak inteligencji ( ocena subiektywna) jak Juruś P. nie powinna uczyć nas historii :)


#Kolega z boiska   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Jurek przestan jątrzyć byłeś piłkarzem i umiałeś też przegrywać. to i teraz pogódż sie z tym że ktoś jest lepszy pszeciwnika należy szanować


#Marek Chrapan   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

opaskami na rękawach, tłumy na Powązkach, na mieście nastrój jakby miało znowu wybuchnąć nowe powstanie. Mnie się zdawało, że była to szopka, maskarada. Byłem ślepy i głuchy" " Trzy miliony wymordowanych polskich Żydów to przecież trzy miliony mieszkań, które w większości zajęli Polacy, a do tego dodać trzeba inne mienie: złoto, meble, warsztaty, futra czy choćby stare palta, buty,ubrania itp. Niemcy brali tylko to, co lepsze, a i tak nie do wszystkiego umieli dotrzeć."


#Ze wstydu tylko się spalić#Marek Chrapan  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Zamilcz bolszewicki sługusie, wychowanku komuszej armii.


#Polak   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

To była rozbudzona wielka nadzieja Polaków i wielkie oszustwo komunistów i ich agentów i zdrajców - Wałęsy, Mazowieckiego, Kuronia, Geremka, Michnika i innych. To było ukartowane wcześniej w Magdalence a Okrągły Stół i wybory to było przedstawienie dla oszukanych ludzi. Owszem, zmieniło się dużo ale komuniści i ich agenci zagwarantowali sobie tłuste kąski a ludziom zostały obierki. Do okrągłego stołu nie zostały dopuszczone prawdziwe władze Solidarności, tylko Kiszczak dobrał sobie wybranych i przekupionych solidarnościowców z Wałęsą na czele, dla pozorów z małą domieszką uczciwych, którzy i tak o niczym zdecydować nie mogli, bo wszystko zostało ustalone wcześniej. Pan Przedpełski usiłuje nam tu wcisnąć stary, popękany kit.


#Swoje wiem#Polak  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Ty zmień nick na głupek bo przecież Polak nie może być aż takim idiotą żeby nie wiedzieć, że żaden komuch nie miał założonej teczki.


#Rymło mi się#Polak  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Pan Przedpełski już od dawna różne kity nam tu wciska, lecz nie zdaje sobie sprawy ze nie wierzą mu ludziska. Szkoda czasu i atłasu na robienie tu hałasu a z robieniem propagandy lepiej przenieść się do lasu. Tamże nikt mu nie zarzuci, że coś gada nieprwdziwie i nie krzyknie prosto w oczy - przestań kłamać stary grzybie!!!!!


#Kocham Polskę   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Mam prawie 35 lat. Na historii uczyli mnie o solidarności i o innych wydarzeniach. Wtedy nie było to dla mnie ważne, ale dziś zalewa mnie krew jak ktoś fałszuje historię i mówi, że Wałęsa nic nie zrobił, że donosił itp. Szlag mnie trafia. Gdyby nie on być może bylibyśmy drugą Ukrainą czy Białorusią. A tak dziś mogę powiedzieć, że jestem dumna, że mieszkam w demokratycznym kraju Polsce.


#Logo   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Kaczynski ma 168 wzrostu, miller ma 162 a kwasniewski 171 a ty nadal serwujesz instrukcje od oficera prowadzacego?


#Won z karłem   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Banda małego kartofla chciałaby żeby w Polsce w 1989 r. zdarzył się "Polski Plac Niebiańskiego Spokoju" - czyli tysiące zabitych i zmasakrowanych. Może gdzieś wśród nich, lekko zadraśnięty w paluszek, znalazłby się Pokurcz z Żoliborza, ofiara przedwczesnego wytrysku ? - Ale nie udało się ! - W Polsce, gdzie było 75.000 sowieckich żołnierzy - POLACY dogadali się pokojowo !


#PRAWDA nas wyzwoli   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Jeśli chcemy aby w Polsce było dobrze, musimy trzymać się podstawowej rzeczy - PRAWDY. Bez tego - zawsze będzie nam źle. Wszystkim nam będzie źle - oprócz kłamców. Oni na kłamstwie budują swój dobrobyt - my tracimy. Komuniści okłamali nas przy Okrągłym Stole. Teraz przez POlitycznych kłamców starzy komuniści dostali się na bardzo intratne fuchy do europarlamentu. Przed laty nikt by w to nie uwierzył, teraz to możliwe. Wieloletnie kłamstwa przyzwyczaiły nas godzenia się na różne niegodziwości. Pora więc się obudzić i przywrócić PRAWDZIE należne jej miejsce.


#Roman   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Kto ma czyste sumienie nie musi się bać IPN.Autor tekstu również.


#Zibi   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Trzeba było zrobic lustrację już w 1990 roku i wyrzucić komunistów. Teczki będą odgrywać swoją rolę bardzo długo, bo to nie tylko komuniści, ale ich potomkowie do 3 pokolenia wprzód powinni być lustrowani, skąd mają majątek i swoje posadki. Polacy nigdy nie zapomną o resortowcach.


#Marek Chrapan   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

B.G.: "No, to teraz usłyszy pani o niej znowu, ale opowiadać o tym pani nikomu i nigdzie nie będzie. To jest największa tajemnica! W najbliższym czasie n a s i powrócą do handlu i produkcji w Polsce". H.K.: "Skąd pan weźmie aż tylu Żydów ? Kto im da przedsiębiorstwa ?". B.G.: "Kto ? A o naszej "Solidarności" to już pani zapomniała? Jeszcze będzie prosić, żeby Żydzi te przedsiębiorstwa brali. Jest ustawa o samorządzie przedsiębiorstw? Jest. Mogła być dla nas jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy /./. Co jest potrzebne na rozruch takiej spółki? My wiemy dobrze. Pieniądze! A kto ma dziś dobre pieniądze na takie interesy? Może Polacy? Nie, ja Polaków w tym interesie jako udziałowców w zyskach nie widzę. Pieniadze dadzą Żydzi. Głowę do interesów też dadzą Żydzi


#Pytam#Marek Chrapan  Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Geremeko żydach mówił "nasi" ?


#Marek Chrapan   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

B.G :"Niezbyt lubię? Takie określenie jest nieścisłe. Ja ich nienawidzę!" Wypowiedzi kolejnego "bohatera" - J. Kuronia, organizatora biedazupek w zamian za likwidowane miejsca pracy: podczas zatwierdzania statutu "walterowców" - " Najbardziej postępowe oznacza przecież organizacje młodzieżowe związane z ruchem robotniczym, a przede wszystkim jego najkonsekwentszym nurtem, z partią komunistyczną. Tak więc w naszej ocenie przeszłości harcerskiej obowiązuje nas przede wszystkim punkt widzenia PKK i KZMP." " po 1956 roku nastąpiła eksplozja symbolicznego świętowania polskości, świętowania tradycji. Pamiętam 1 sierpnia 1957 roku: pełno ludzi - może byłych powstańców - w panterkach, furażerkach i beretach, z biało-czerwonymi


#Qwerty   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Mam pytanie do redaktora czy to były wolne, demokratyczne wybory?


#Pytam   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Jak tam wasza bohaterka "Dulka" ? Znowu sobie " krówkę" 0,7 na pocieszenie kupiła?


#Jadzia   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Tu Duda, tam Duda. Jeden i drugi na pasku Jarka.


#Nick   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Dziś świętują Kwaśniewski i tajni współpracownicy SB. Gdzie są prawdziwi bohaterowie tamtych dni? Róznie im sie wiedzie, ale większość żyje w cieniu i skromnie.


#Widz   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

Kogo dzisiaj reprezentuja ludzie o ktorych piszesz....z calym szacunkiem dla tych ktorych juz nie ma .


#Tttt   Ponad 2 mieiące temu, 2019-06-05

ufffff... kiedys to była SOLIDARNOSC, obecnie to SEKSUALNOSC, bo ma wszystkich głeboko w ...... dzieki Piotrowi DUDZIE i tym podobnym , to partia polityczna nie zwiazki zawodowe, feeee.... beeeee.... nieładnie.....


Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz podać wynik
Akceptuję Regulamin
Akceptuję Politykę prywatności

Artystyczne Lato 2019 - Korzuh

Pozostało5 dni

Burmistrz Pasłęka i Dyrektor Pasłęckiego Ośrodka Kultury zapraszają na koncert...


Gwiazdy Polskiej Opery Kameralnej w Pasłęku

Pozostało25 dni

14 września w Pasłęckim Ośrodku Kultury wystąpią gwiazdy Polskiej Opery Kameralnej....


Dożynki gminne

Pozostało26 dni

Burmistrz Pasłęka zaprasza na Dożynki Gminne, które w tym roku odbędą się 15...